Kto tu puka i czego tu szuka

Pisanie o sobie z pozycji tylniego siedzenia niehalo. Mimo iż blog jest korporacyjny to ktoś za tym wszystkim stoi. Przedstawiam się jako Stefan z Krakowa, bo nazywam się Stefan i jestem z Krakowa. Od kilku tygodni jestem częscia korporacji art world.

(pod czytaj dalej zawsze jest coś ciekawego, nie inaczej jest tym razem)


Przedstawianie się jako Stefan z Krakowa, niesie ze sobą wiele konsekwencji, najczęściej uśmiech i bycie zapamiętanym, tak więc chyba o to chodzi w tym sporcie. Na swoich trzech blogach generuje dużo kontentu:
- wakacjones.blogspot.com: poczatkowo miałem meldować się gdzie jestem na wakacjach i jaki jest kolejny cel podrózy. Z biegiem czasu blog przesunął się w stronę lajfstalu (wakacje przez cały rok), był nawet epizod z językiem angielskim, ale jako iż wiekszosc odbiorców to moi szeroko pojeci znajomi, wrocilem do polskiego.
- nekatwork.blogspot.com: z założenia poświęcony pracy. Poszukiwaniom, ciekawostkom technicznym, projektom na studia, a także pracy magisterskiej. Wszystko wskazuje że tam bede publikowac swoje odkrycia dotyczace e-marketingu oraz social media. Od początku po angielsku, ale że staram się pisać poważnie, to znajduje słowka słowniku a nie że elozią.
- dwaaprzezsiedem.blogspot.com: blog do zadań specjalnych takich jak sylwestrowa zadyma w środku zimy. 25 komentarzy pod listą gości, 363 odwiedziny w dniu imprezy no i sam pomysł z przebraniami, konewkami, szampanem o północy...

(na majspejsie jest kilka albumów - myspace.com/dwaaparzezsiedem)





Był też feedback, chyba się podobało:


Potem wielki niewypał z Hotelem Forum (facebook event) i coś zupełnie innego z Silent Disco Tram Party (facebook event). Te numerki przy gościach praktycznie nic nie znaczą, dają jednak wyobrażenie że ktoś o tym jednak usłyszał.



W poniedzialem mam lot do Oslo, a że ostatnio tak dużo się dzieje to jeszcze nie wiem czy, dlatego napisałem "mam lot" a wcale nie że lece. Na szczescie praktycznie cala moja prace moge wykonywac zdalnie, a takie okazje nalezy wykorzystywac. Na poczatku miałem napisać o pracy, czyli czym się zajmuję, ale skończyło się na tym co wychodzi mi najlepiej - robieniu szumu wokół osoby własnej.

pl.wikipedia.org/wiki/Egocentryzm:
Osoba egocentryczna często obraża i drwi z innych niż swoja opinii, a broni własnej, nawet w sytuacji, gdy ma przeciw niej setki trafnych argumentów.
Setki trafnych argumentów halo, dowodzi to że nie jestem osobą egocentryczną (pl.wikipedia.org/wiki/Prawo_kontrapozycji). Szkoda, bo własnie chciałem zakończyć wątkiem o egocentryźmie, roli egocentryzmu w zwyczajach godowych pingwinów, wpływie egocentryzmu na wskaźniki sprzedaży słoniny, oraz zależności pomiędzy egocentryzmem a fazami księżyca, a tak to nie zakończe.